تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!
تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!
تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!؟ این سوالی است که شاید ذهن شما را درگیر کرده باشد. شاید به نطر شما این امر غیر ممکن باشد اما ما به شما این مژده را می دهیم که تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!

در واقع برای تحصیل در خارج از کشور احتیاج به يادگيري زبان وجود دارد‌، چرا که اولین راه ارتباطی بین شما و کشور مقصد زبان آن کشور و یا یک زبان مشترک و بین المللی است. اما وقتی صحبت از تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان به میان می آید، تنها آشنایی به زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری نیست، نیاز است تا شما به زبان مربوطه که بیشتر زبان انگلیسی است مسلط باشید و مدارک بین المللی با نمرات قابل توجهی دریافت کرده باشید.

بیشتر مشکل افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به کشور دیگری را دارند، یادگیری زبان انگلیسی یا دیگر زبان های خارجی در فرصتی کوتاه و کسب نمره قبولی در آزمون هایی چون IELTS می باشد. اما با مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان شما به راحتی می توانید وقت خود را برنامه ریزی کنید.
در ادامه با ما، رویال مهاجر همراه شوید تا راه های تحصیل بدون مدرک زبان در خارج از کشور را به شما نشان دهیم.

مزایای تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان

  • شانس بالای اخذ ویزای کشور مربوطه
  • روند سریع و ساده
  • بدون نیاز به ارائه مدارک سخت و اضافی
  • آشنا شدن با فرهنگ کشور مقصد و گسترش ارتباطات
  • ورود به دانشگاه‌های برتر هر کشور پس از پایان دوره زبان
  • امکان مهاجرت به کشورهای برتر دنیا و تحصیل در آن‌ها
  • اخذ ویزای کاری (در برخی از کشورها)
  • برگزاری این دوره‌ها در تمامی کشورهای دنیا

چگونه تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره !

قبل از هرچیزی باید بدانید برای تحصیل در خارج از کشور احتیاج به یک رزومه تحصیلی خوب دارید‌ علاوه بر آن دانستن یک زبان بین المللی و یا حتی آشنایی با زبان کشور مقصد، جدا از مدرک زبان، برای مهاجرت تحصیلی لازم می باشد.

با این حال بسیاری از کشورهای دنیا برای پذیرش دانشجویان مهاجر، از دریافت مدرک زبان خودداری کرده اند‌. اما این بدین معنا نیست که شما احتیاجی به يادگيري زبان ندارید، برای حل این مشکل، یک دوره زبان قبل از ورود به دانشگاه برای دانشجویان در کشور مربوطه برگزار می گردد.
در واقع می توان گفت دوره های آموزش زبان نیز می تواند بهانه خوبی برای مهاجرت تحصیلی با هزینه کم باشد. این دوره ها اصولا یک ساله می باشد که پس از اتمام آن متقاضی می تواند برای پذیرش دانشگاه های معتبر اقدام نماید و ویزای تحصیلی خود را تمدید کند.

بهترین کشور برای مهاجرت بدون مدرک زبان

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!
تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیره!

تحصیل در آمریکا بدون مدرک زبان

با شرکت در دوره های زبان آمریکا می توانید پذیرش کاندیشنال یا مشروط بگیرید. شما با حداقل مدرک دیپلم می‌توانید ویزایی با نام آموزش زبان انگلیسی دریافت کرده و به مدت ۳ تا ۱۸ ماه وارد خاک آمریکا شوید. البته می توانید پس از اتمام دوره زبان خود به جهت ادامه تحصیل وارد دانشگاه شده و ویزای خود را تمدید نمایید.

تحصیل در انگلیس بدون مدرک زبان

شما می‌توانید بدون مدرک زبان از برخی از دانشگاه‌های انگلستان و با روش‌هایی مثل، استفاده از نمرات انگلیسی دبیرستان، شرکت در دوره‌های Pre-Sessional زبان، شرکت در رشته‌های مرتبط با زبان انگلیسی و پذیرش در مصاحبه آنلاین دانشگاه، پذیرش بگیرید.

تحصیل در آلمان بدون نیاز به مدرک زبان

تحصیل در آلمان بدون نیاز به مدرک زبان تنها به صورت مشروط انجام می شود. بدین صورت که از موسسه آموزشی مورد نظر نامه پذیرش مشروط به گذراندن دوره زبان داشته باشید.
این در حالی است که ورود به آلمان با ویزای کاری بدون مدرک زبان آسان تر است و فقط بستگی به درخواست کارفرما دارد. شما با داشتن مدارک حرفه‌ای معتبر و بدون نیاز به مدرک زبان می‌توانید به‌راحتی به آلمان مهاجرت کنید. همچنین با توجه به نرخ بیکاری پایین در آلمان، پیدا کردن شغل در این کشور بسیار راحت‌تر از کشورهای دیگر است.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در فرانسه

رانسه یکی از کشورهای اروپایی است که ویزای تحصیلی بدون مدرک زبان صادر می کند‌. به جرات می توان گفت ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه برای تحصیل در دانشگاه‌های برتر فرانسه، شرکت در دوره‌های زبان فرانسه و پس از آن پذیرش رایگان در دانشگاه یا پیدا کردن کار و رسیدن به اقامت این کشور است.

در واقع زمانی که شما در دوره های زبان فرانسه شرکت می کنید به عنوان یک دانشجوی بومی در این کشور شناخته خواهید شد و کارت دانشجویی فرانسه را نیز دریافت خواهید کرد. بدین صورت احتیاجی به شرکت در آزمون های ورودی دانشگاه های فرانسه را نخواهید داشت.
طول دوره‌های زبان فرانسه بین ۴۰۰ الی ۸۰۰ ساعت است. دوره هایی از قبیل دیپلم زبان فرانسه DALF، DELF و DALF TEF دوره آمادگی شرکت در آزمون TCF TELCکه شهریه آنها مبلغی بالغ بر ۳۱۰ الی ۱۰۸۰ یورو در هفته می باشد‌.

تحصیل در ایتالیا بدون مدرک زبان

شما می‌توانید با یکی از سه روش زیر بدون مدرک زبان به ایتالیا مهاجرت کنید:

  1. ثبت نام در دانشگاه‌هایی که نیاز به مدرک زبان ندارند
  2. مقطع تحصیلی قبلی خودتان را به زبان انگلیسی گذرانده باشید.
  3. در آزمون یا مصاحبه تصویری دانشگاه شرکت کنید.

قابل ذکر است که در ایتالیا نیز مانند آلمان موسسات آموزشی وجود دارد که پذیرش مشروط به دانشجویان بین‌المللی می‌دهد.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در روسیه

تحصیل در روسیه، به دو زبان انگلیسی و روسی امکان‌پذیر است. بسته به قصد شما از ادامه تحصیل با هرکدام از زبان های روسی یا انگلیسی می توانید در دوره های زبان پادفک روسی یا پادفک انگلیسی شرکت کنید.

مزایای شرکت در دوره های پادفک انگلیسی روسیه، این است که اگر شما قصد تحصیل در دیگر کشورهای انگلیسی زبان را نیز داشته باشید می توانید از آن مدرک استفاده و یا در روسیه به زبان انگلیسی تحصیل کنید.
البته تعداد محدودی از موسسات آموزشی روسیه دوره های پادفک انگلیسی را تدریس می نمایند. شما حتی می توانید به صورت آنلاین بدون پرداخت هزینه های اقامت در روسیه، نیز در این دوره ها شرکت نمایید.
دوره‌های پادفک به صورت ۶ ماهه، ۷ ماهه و ۹ ماهه برگزار می‌شوند. هزینه دوره پادفک یک ساله به میزان ۱۱۰ هزار روبل (۱۱۹۰ دلار) و دوره پادفک ۱.۵ ساله به میزان ۱۶۵ هزار روبل (۱۷۸۳ دلار) است.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای حوزه شینگن است که امکانات خوبی را برای تحصیل دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده است. تحصیل در مجارستان می تواند پلی برای ورود به بازار کار اروپا و یا مهاجرت به سایر کشورهای اروپایی باشد.

یکی از ارزانترین و ساده‌ترین راه برای اخذ ویزای تحصیلی در حوزه کشورهای شینگن شرکت در دوره‌های زبان و فاندیشن مجارستان است. دوره‌های زبان مجارستان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و مجاری تدریس می شود.

با شرکت در این دوره ها شما می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی دیگر کشورهای اروپایی که قوانین سختگیرانه تری نیز دارند مانند آلمان و اتریش به راحتی اقدام نمایید.
دوره زبان آلمانی در مجارستان شامل:سطح زبان پایه (A۱ و A۲)سطح متوسط زبان (B۱ و B۲)سطح پیشرفته زبان (C۱ و C۲) می باشد که هزینه آن بستگی به نوع کالج و طول دوره متفاوت است.
دوره زبان انگلیسی در مجارستان یک ساله می باشد که بسته به میزان دانش قبلی شما (بر اساس تعیین سطح ) هزینه متفاوتی دارد.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در ترکیه

ترکیه نیز یکی از کشورهایی است که تحصیل بدون مدرک زبان را فراهم کرده است. برای تحصیل در ترکیه نیاز به یادگیری زبان ترکی و یا انگلیسی وجود دارد. با شرکت در دوره های آمادگی زبان انگلیسی ترکیه به راحتی در آزمون های TOEFL یا IELTS می توانید نمره قبولی کسب نمایید.
هزینه دوره های زبان در ترکیه به طور میانگین در بیشترین حالت ۳ هزار الی ۲۵ هزار دلار و در کمترین حالت ۲۰۰ الی ‍۱۳ هزار دلار در سال است.

تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان در اسپانیا

دوره‌های زبان اسپانیایی در اسپانیا به صورت اختصاصی با حدود ۱۰ تا ۱۵ دانش‌آموز در هر کلاس برگزار می‌شوند. طول دوره زبان اسپانیایی ۱۰ ساعت در هفته به صورت فشرده در عرض یک سال می باشد. هزینه تحصیل زبان اسپانیایی در اسپانیا حداقل ۶۰۰ الی ۱۰۰ یورو بسته به موسسه آموزشی در هفته هی باشد، که شامل محل اقامت، غذا و کتاب‌های کالج است.

مدارک لازم برای تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان

برای تحصیل بدون نیاز به مدرک زبان ابتدا باید در دوره های زبان کشور مقصد ثبت نام نمایید. برای این کار شما می توانید ویزای تحصیلی کوتاه مدت حداکثر یک ساله تهیه نمایید. به‌طورکلی، شرایط اخذ پذیرش از کالج‌های زبان کشورهای خارجی به شرح زیر هستند :
مدارک شناسایی مانند شناسنامه یا پاسپورت
مدارک و ریزنمرات مقاطع تحصیلی قبلی (دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد)
گواهی سلامت عمومی و جواب آزمایش HIV (برای برخی از کشورها مانند اوکراین)

مطالب مرتبط: موسسه مهاجرتی در تهران

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان

مهاجرت کاری بدون نیاز به مدرک زبان کمی راحت تر از تحصیل بدون مدرک زبان است. در این حالت کافیست یک کارفرما یا Job Offer مقیم کشور مقصد پیدا کنید که به شما پیشنهاد شغل دهد. البته قابل ذکر است که برای این کار احتیاج به مدارکی دارید که ثابت کند شما در حرفه ای خاص متخصص بوده و می توانید جایگزین مناسب کارجویان بومی باشد.

برای اطلاع از شرایط تحصیل بدون مدرک زبان کشورهای مد نظر خود با ما در رویال مهاجر در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان تلفنی و ارزیابی شرایط شما:

09120310523        021-28420175

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با کارشناسان رویال مهاجر