تحصیل کارشناسی در انگلیس

تحصیل کارشناسی در انگلیس

تحصیل کارشناسی در انگلیس ۳ سال به طول می انجامد. برای تحصیل کارشناسی در انگلیس نیاز به مدرک آیلتس با نمره حداقل ۶ مورد نیاز است.

تحصیل کارشناسی در انگلیس دارای رشته های فراوانی است که تنوع بسیاری دارد اما به طور کلی می توان گفت در ۴ شاخه اصلی : هنر (BA-Bachelor of Arts)،علوم (BSc-Bachelor of Science)، آموزش (BEd-Bachelor of Education) و مهندسی (BEng- Bachelor of Engineering) تقسیم بندی می شود.

مطالب مرتبط: تحصیل در انگلیس

انگلیس کشوری پیشرفته از نظر صنعت و تحصیل است و مقصد مناسبی برای تحصیل می باشد. از طرفی مدرک کسب شده در دانشگاه های انگلیس بسیار معتبر بوده و در دیگر کشورهای اروپایی کاربرد دارد. اگر تمایل به تحصیل کارشناسی در انگلیس دارید با ما در رویال مهاجر همراه باشید.

ویزای دانشجویی انگلیس

ویزا دانشجویی انگلیس متفاوت است و به شرح زیر است :

ویزای کوتاه مدت تحصیلی انگلیس

این ویزا ۶ ماه و ۱۱ ماه اعتبار دارد و برای افراد بالای ۱۶ سال صادر می‌شود. هزینه یک ویزا با اعتبار ۶ ماهه GBP 97 و هزینه یک ویزا با اعتبار ۱۱ ماهه GBP 186 است.

ویزای تحصیلی جنرال انگلیس

این ویزا به مدت دوره تحصیلی به همراه یک ماه اضافه‌تر برای افراد ۱۶ سال صادر می‌شود که هزینه آن در حال حاضر GBP 348 است.

تحصیل کارشناسی در انگلیس

ویزای تحصیلی کودک انگلیس

این ویزا برای افراد ۴ تا ۱۷ سال صادر می‌شود همچنین برای افراد زیر ۱۶ سال با اعتبار ۴ ساله به همراه ۴ ماه اضافه‌تر و برای افراد ۱۶ تا ۱۷ سال با اعتبار سه ساله به همراه ۴ ماه اضافه‌تر صادر می‌شود؛ هزینه این ویزا در حال حاضر GBP 348 است.

توجه:GBP واحد پول انگلیس است که اختصار پوند استرلینگ بریتانیا می باشد. نماد پوند استرلینگ (£) می باشد.

تمدید ویزای دانشجویی انگلیس

همانطور که ملاحظه کردید ویزاهای دانشجویی انگلیس دارای مدت زمان معین است، و برای ادامه تحصیل نیاز به تمدید ویزا دارید.

از شروط تمدید ویزای دانشجویی انگلیس رعایت حداقل الزامات دوره، داشتن بودجه کافی برای حمایت از خود و حفظ پیشرفت تحصیلی رضایت بخش می باشد. در صورت داشتن این شرایط می توانید مراحل زیر را برای تمدید ویزای تحصیلی خود انجام دهید:

قبل از هر چیزی زمان تمدید ویزای خود را در نظر بگیرید و قبل از اینکه وی ای شما منقضی شود چند ماه قبل تر نسبت به تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید باید مدارک لازم برای درخواست تمدید ویزای خود را تمام و کمال جمع آوری کنید تا در هنگام تمدید به مشکل برنخورید.

مدارک تمدید ویزا شامل پاسپورت معتبر، جزئیات ویزای فعلی، تایید ثبت نام در یک دوره آموزشی انگلیسی واجد شرایط، شواهد مالی که نشان می‌دهد می‌توانید از خودتان حمایت کنید و هر مدرک اضافی دیگری که توسط مقامات مهاجرت مورد نیاز است،

اطمینان از تامین بودجه برای ادامه زندگی و پرداخت شهریه. شما می توانيد در دوران تحصیل کار دانشجویی داشته و قسمتی از مخارج خود را از این راه تامین نمایید.

گواهی ترخیص پلیس: گواهی تایید کننده عدم سوء پیشینه کیفری یا عدم انجام فعالیت های مجرمانه.

تکمیل فرم درخواست تمدید ویزا

پرداخت هزینه تمدید ویزا تحصیلی انگلیس و ارسال مدارک

شرایط کار دانشجویی در حین تحصیل در انگلیس

افراد با ویزای تحصیلی انگلیس اجازه ی 20 ساعت کار در هفته را می توانند داشته باشند. در واقع می توان گفت یه دانشجو با کار نیم وقت می تواند حداقل نصف هزینه های ماهیانه خود را تامین کند. قابل ذکر است که دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، بعد از فارغ التحصیلی فرصتی دو ساله و فارق التحصیلان مقطع دکتری سه ساله برای کار در انگلیس دارند که می توانند پس از پایان این دوره ویزای خود لا به ویزای نیروی کار ماهر تغییر دهند.

 شهریه تحصیل کارشناسی در انگلیس

شهریه ۵ مورد از دانشگاه‌های برتر انگلستان را در مقطع کارشناسی سالانه به شرح زیر است:

  • دانشگاه آکسفورد شروع از حدود ۲۷ هزار پوند الی حدود ۳۹ هزار پوند
  • دانشگاه کمبریج شروع از حدود ۲۲ هزار پوند الی حدود ۵۸ هزار پوند
  • کالج لندن امپریال شروع از حدود ۳۱ هزار پوند الی ۴۵ هزار پوند
  • کالج دانشگاهی لندن (UCL) شروع از حدود ۲۶ هزار پوند
  • دانشگاه ادینبورگ شروع از ۲۰ هزار پوند الی ۳۳ هزار پوند
تحصیل کارشناسی در انگلیس

مشاوره رایگان تلفنی و ارزیابی شرایط شما:

09120310523        021-28420175

مقالات مرتبط به هلند

تحصیل کارشناسی در انگلیس
تماس با کارشناسان رویال مهاجر