مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت کاری به هلند

مهاجرت کاری به هلند برای بسیاری از کسانی که به دنبال زندگی در کشوری پیشرفته و شاد هستند گزینه مناسبی است. کشور هلند سالانه تعداد بسیاری از متخصصین را به عنوان نیروی کار مهاجر می پذیرد  چرا که جمعیت این کشور پیر و نیروی کار متخصص کم است.

نرخ بیکاری ور این کشور بسیار پایین است. برای مهاجرت کاری به هلند روش های مختلفی وجود دارند، که می توانید متناسب با شرایط خود یک روش را انتخاب نمایید. موسسه مهاجرتی رویال مهاجر ارائه دهنده انواع خدمات مهاجرتی از جمله مهاجرت کاری به هلند می باشد. برای اخذ ویزای کاری هلند و دریافت مشاوره با ما در رویال مهاجر در ارتباط باشید.

مهاجرت کاری به هلند

روش های مهاجرت کاری به هلند

روش های مختلفی برای مهاجرت  کاری به هلند وجود دارد که هرکدام نیازمند شرایطی خاص است از جمله موارد زیر:

ویزای کار کوتاه مدت هلند

این ویزا دارای اعتبار ۹۰ روزه (سه ماهه) است، که به دو نوع مجزا تقسیم‌بندی می‌شود.

ویزای کار هلند از نوع MVV

این ویزا جزء ویزاهای بلند مدت محسوب شده و برای آن دسته از افرادی که قصد ملحق شدن به خانواده را دارند، صادر می‌شود، تا بتوانند شغلی مناسب بیابند. البته آن دسته از افرادی که شهروند استرالیا یا جزء مردم کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن هستند، نیازی به گرفتن این ویزا ندارند.

ویزای کار هلند از نوع بازگشت‌پذیر

این ویزا برای افرادی است که قصد دارند در مدت اقامت خود، امکان رفت و آمد و خروج از کشور را داشته باشند و مشکلی برای اقامتش به وجود نیاید. مدت اعتبار این ویزا سه ماه تا یک سال است.

ویزای کار هلند از نوع GVVA

این ویزا فقط به آن دسته از افراد متقاضی که خارج از اتحادیه اروپا (EEA) و سوئیس هستند، تعلق می‌گیرد. دریافت این ویزا نیز زمانی امکان‌پذیر خواهد بود که شما در کشور هلند کارفرمایی داشته باشید تا او برایتان مجوز کار صادر کند و بتوانید به واسطه آن، این ویزا را دریافت کنید.

به طور معمول مدت زمان اعتبار این مجوز سه سال است، در صورتی که بیش از این زمان، قصد ماندن در کشور هلند را دارید، باید حدود سه ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار آن، برای تمدید به سازمان کار و امور مهاجرین کشور هلند مراجعه کنید.

ویزای کار کارمند عادی در هلند

اگر فرد متقاضی بخواهد به عنوان یک کارمند با حقوق معمولی (کارمند مهاجر) در هلند کار کند، به این نوع از ویزای کار هلند نیاز خواهد داشت.

ویزای کار برای کار فصلی در هلند

ویزای کار هلند برای کار فصلی به افرادی اعطا می‌شود که در بخش کشاورزی، کار فصلی در هلند انجام می‌دهند. این ویزا حداکثر برای ۲۴ هفته اعتبار خواهد داشت.

هزینه ویزای کار هلند

هزینه ویزای کار هلند  شامل هزینه هایی مربوط به تعیین وقت سفارت، تکمیل و ترجمه مدارک مورد نظر، بیمه مسافرتی،رزرو بلیط، واچر هتل و محل اقامت و… می باشد. این هزینه بسته به نوع ویزا و مدت زمان آن متفاوت است. چرا که نوع ویزا تعیین کننده متغیرها است. از طرفی هزینه های اقامت ، بلیط و هتل در شهر های مختلف هلند متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با ما در ارتباط باشید.

تمدید ویزای کار هلند

برای اخذ اقامت دائم کشور هلند می توانید پس از چند بار تمدید میزای کاربرای تمدید ویزای کار هلند باید درخواست خود را از طریق اداره مهاجرت در این کشور به ثبت برسانید. پس از ثبت درخواست، مقامات دلایل شما را برای تمدید ارزیابی کرده و بر اساس دلایل ذکر شده و ملیت شما، ویزای شما را تمدید خواهند کرد.

از آنجایی که اعتبار ویزای کاری شما، بسته به نوع آن متفاوت است باید حداقل ۴۵ روز قبل از به اتمام رسیدن مدت زمان ویزا، نسبت به تمدید آن اقدامات لازم را انجام دهید.

دریافت مشاوره تلفنی رایگان و ارزیابی شرایط شما:

09120310523            021-28420175

مقالات مرتبط به هلند

مهاجرت کاری به هلند
تماس با کارشناسان رویال مهاجر