مهاجرت کاری به انگلیس

مهاجرت کاری به انگلیس

مهاجرت کاری به انگلیس یک مقصد رویایی برای بسیاری از افرادی است که سالها برای پیشرفت زندگی خود و خانواده تلاش کرده اند.

انگلیس یک کشور اروپایی پیشرفته است که با پیشینه ای غنیان فرهنگ و تمدن دارای جاذبه‌ها و مکان‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری می‌باشد. انگلیس دارای آب و هوایی نسبتاً معتدل است که در زمستان از صفر درجه پایین‌تر و در تابستان از ۳۲ درجه بالاتر نمی‌رود.

انگلیس به لحاظ صنعتی کشوری پیشرفته می باشد و دارای صنایع قدرتمندی در زمینه خودروسازی لوکوموتیو سازی هواپیماسازی، محصولات شیمیایی و نساجی و… می باشد.

هزاران مزیت دیگر از انگلیس وجود دارد که سبب شده مهاجرت کاری به انگلیس یک انتخاب مناسب برای مهاجرین به حساب آید. برای مهاجرت کاری به انگلیس باید مقدماتی را فراهم آورید که بتوانید شرایط مهاجرت کاری را کسب نمایید. این مقدمات موارد بسیاری است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار

مهاجرت به انگلستان از طریق کار به طور معمول به دو صورت انجام می شود، یا از طریق اخذ پیشنهاد شغلی از کارفرما در آن کشور، یا از طریق سرمایه گذاری و ایجاد شغل.

مهاجرت کاری به انگلیس از طریق کارفرما

در واقع در نوع اول  متقاضیانی که قصد مهاجرت کاری به انگلیس را دارند ابتدا باید کارفرمایی را در انگلستان پیدا کنند که با توجه به شرایط و تخصصی که فرد دارد به او پیشنهاد کاری داده و برای متقاضی دعوتنامه کاری ارسال نماید.

کارفرما موظف است  حداقل ۲۵۰۰ پوند که حداقل حقوق قانون کار انگلستان می باشد را برای کارمند خود در نظر بگیرد. پس از دریافت دعوتنامه متقاضی می تواند نسبت به دریافت ویزا اقدام نماید.

 انواع ویزای کاری به انگلیس

ویزاهای کاری انگلستان در دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت می باشد. در واقع اکثر افرادی که قصد اقامت در کشور انگلیس دارند می توانند با اخذ ویزای بلند مدت نسبت به اقامت دائم  اقدام نمایند.

ویزای بلند مدت کاری (General work visa Tier 2) حداکثر 5 سال و 14 روز اجازه اقامت در انگلستان را به شما می دهد.

البته مهاجرت به انگلیس از طریق کارفرما فقط انجام نمی شود. راه های دیگری برای اشتغال در انگلستان وجود دارد که می تواند منجر به دریافت ویزای کاری شود از جمله ویزای کار انگلیس از طریق انتقال داخل شرکت، ثبت شرکت و سرمایه گذاری

مهاجرت انگلیس از طریق انتقال داخل شرکت:

این نوع مهاجرت برای افرادی خاص است که در شرکت های بین المللی که در انگلیس نیز شعبه دارند فعالیت می کنند. این افراد می توانند از یکی از شعب کشور های خارج اروپا به یکی از شعبه های شرکت در انگلستان انتقالی صورت بگیرد.

در این حالت کارفرما باید اسپانسر این فرد شود و همچنین زمینه کاری فرد نیز با تخصص وی، همخوانی داشته باشد. این ویزا دارای سه بخش است که شامل ویزای کارمندان بلند مدت/ ویزای کارمندان کوتاه مدت / ویزای کار اموزان می باشد.

شرایط دیگر آن مانند ویزای عمومی کاری است.

ویزای کار انگلیس برای ورزشکاران

این نوع ویزا را  ورزشکاران نمونه و یا مربیان شایسته‌ای از نظر هیئت دولتی ورزش بریتانیا می توانند دریافت کنند. اعتبار ویزای کار ورزشکاری انگلیس به مدت 3 سال می باشد.

مطالب مرتبط: مهاجرت تحصیلی به انگلیس

ویزای کار داوطلبانه  انگلیس

این ویزا برای انجام کار داوطلبانه در انگلستان به صورت موقت (۱۲_۲۸ ماه) صادر می شود. توجه داشته باشید که متقاضی  در این نوع ویزا حقوقی دریافت نمی کند اما برای دریافت ویزا باید کارفرمای انگلیسی داشته باشد.

البته فرد متقاضی در طی اقامت از طریق ویزای داوطلبانه می توانند مشغول به تحصیل شده و یا مشغول به کار دوم به مدت حداکثر ۲۰ ساعت در هفته شوند. با این فعالیت ها متقاضی می تواند ویزای کار داوطلبانه خود را به ویزای کار موقت و یا بلند مدت تمدید کند. انواع ویزای کار داوطلبانه انگلیش به شرح زیر است:

  • ویزای نیروی کار موقت/ خلاقیت و ورزش
  • ویزای نیروی کار موقت/ برنامه تبادلی دولتی
  • ویزای نیروی کار موقت/ توافقنامه بین‌المللی
  • ویزای نیروی کار موقت/ نیروی مذهبی
  • ویزای نیروی کار موقت/ نیروی کار فصلی
  • ویزای عمومی کار تا 3 سال

هزینه ویزای کار انگلستان

همانطور که گفتیم راه های مختلفی برای دریافت ویزای کار انگلستان وجود دارد که امکان مهاجرت به انگلستان را برای افراد مختلف ایجاد نموده. موسسه مهاجرتی رویال مهاجر در  زمینه های مختلف اخذ ویزای کار انگلستان می تواند به شما مشاوره داده و نسبت به انجام امور قانونی اقدام نماید. برای دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید. در انتها به هزینه اخذ انواع ویزای کار انگلیس برای یک نفر می پردازیم.

مبالغ ذکر شده به پوند پول رایج انگلستان می باشد.

هزینه ویزای عمومی کار برای مشاغل مورد نیاز تا 3 سال ۶۱۰ پوند و تمدید آن ۷۰۴ پوند

ویزای عمومی کار بیش از ۳ سال ۴۶۴  پوند و تمدید آن ۴۶۴

ویزای عمومی کار برای مشاغل مورد نیاز بیش از 3 سال ۱۲۲۰ پوند و تمدید آن ۱۴۸۰ پوند

ویزای خدمات درمانی تا 3 سال ۲۳۲پوند

ویزای خدمات درمانی بیش از 3 سال ۴۶۴ پوند

ویزای مبلغ مذهبی  پوند و تمدید آن ۷۰۴ پوند

ویزای ورزشکاری ۶۱۰  پوند و تمدید آن ۷۰۴ پوند

ویزای نیروی کار موقت (همه شاخه‌ها)۲۴۴ پوند

ویزای نوآوری ۱۰۲۱ پوند و تمدید آن ۱۲۷۷ پوند

ویزای استارت آپی ۳۶۳  پوند و تمدید آن ۴۹۳ پوند

ویزای استعداد جهانی در هر مرحله ۴۵۶  پوند و تمدید آن ۱۵۲ پوند

مهاجرت کاری به انگلیس

دریافت مشاوره تلفنی رایگان و ارزیابی شرایط شما:

09120310523            021-28420175

مقالات مرتبط به انگلیس

مهاجرت کاری به انگلیس
تماس با کارشناسان رویال مهاجر